Hauskaa elokuun loppua! Olenkin tänä vuonna aikaisessa täällä, verrattuna ainakin viime vuoteen. On vain jotenkin nyt alkanut syksyinen olo hiipiä mieleen ja hellekelien jälkeen oikein odotan kylmiä ilmoja, syyssateita ja pimeneviä iltoja. 

Voisin tässä samalla vähän päivitellä omia kuulumisiani. Olen siis tämän vuoden aikana ehtinyt valmistua vihdoin ammattiin ja muuttaa ihan toiseen kaupunkiin. Opiskelut ovat siis nyt takana ja työelämään olen astunut. Voi olla, että se tulee vaikuttamaan mm. joulun viettoon, sillä teen kolmivuorotyötä. On siis erittäin mahdollista, että olen juuri jouluna töissä, etenkin, kun olen nuori ja perheetön. Eikä siinä mitään, mielelläni annan perheellisille ihmisille tilaisuuden juhlia joulua perheittensä kanssa. Oikeastaan olisi ihan piristävää vaihtelua viettää joulu kerrankin hieman eri tavalla. Mutta katsellaan sitä sitten joulukuussa.

Uutta asuntoa pääsette varmasti näkemään viimeistään joulukuussa, kun laittelen taas kaikki joulukoristeet paikoileen ja tänne kuvia niistä jaan. Pakko myöntää, että olen jo hieman miettinyt, mihin minkäkin koristeen voisi tässä asunnossa laittaa. Tilaa on nyt hieman enemmän, mikä on hyvä syy ostaa lisää joulukoristeita. :D

Asunnossani on tietenkin parveke. Sisko ystävällisesti sen minun puolestani "sisusti" ja hankki sinne mm. maailman söpöimmät pienet lamput. Ne toimivat aurinkoenergialla ja syttyvät iltaisin. Etenkin nyt, kun illat ovat jo tähän aikaan pimeitä, on valoja oikein kiva ihastella. 

20150710_015627.jpg